تور مجازی شمال کشور ،املاک ،گردشگری ،پزشکی،دیزاین شهری و داخلی

تور مجازی شمال کشور ،املاک ،گردشگری ،پزشکی،دیزاین شهری و داخلی

IRAN 3D 360 سفارش تور مجازی همکاری برای املاک ,شهرداری ها ،بوم گردی ،دیزاین شهری - مشاغلی که میتوانند ادامه کسب و کار بدهند (املاک - نمایشگاه ها -گالری های مبل .تابلو.صنایع دستی.گردشگری.تجهزات پزشکی و... ) جهت آموزشهای تور مجازی و ... ور واتس آپ پیام دهید در واتس آپ با ما در ارتباط باشید 09118529554

محل لوگو

آمار سایت

نظرسنجی سایت

سوال : به نظر شما تور مجازی چقدر نسبت به فروش تاثیر گذار است

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 542
  • بازدید دیروز : 978
  • بازدید کل : 472791

YouTube واقعیت افزوده را برای کاربران نشان می دهد که محصولات آرایش را بطور واقعی امتحان می کنند


YouTube واقعیت افزوده را برای کاربران نشان می دهد که محصولات آرایش را بطور واقعی امتحان می کنند

YouTube برای کاربران خود از واقعیت افزوده (AR) استفاده می کند تا آنها بتوانند در حالی که تماشای فیلم ها می کنند ، به طور واقعی از آرایش استفاده کنند.

ویژگی AR که لقب AR Beauty Try-On را دارد ، به بینندگان این امکان را می دهد تا ببینند سایه ای از رژ لب بر روی آنها چگونه به نظر می رسد. آنها می توانند ضمن تماشای ویدئویی از خالق مورد علاقه خود در بررسی آن و توضیح کاربرد برنامه محصول ، از این ویژگی استفاده کنند که با کلیک بر روی محصول می توانند آن را بخرند.

همانطور که در ابتدا توسط CNBC گزارش شده است ، MAC Cosmetics متعلق به Estee Lauder با پلت فرم محتوای داخلی مارک گوگل FameBit برای راه اندازی این کمپاین لوازم آرایشی آنلاین همکاری کرده است. Eleftheria Kuri ، یک تحلیلگر AR در زمینه مشاوره فناوری ABI Research ، معتقد است که این کمپین به شرکتها کمک می کند تا فروش و مشارکت خود را افزایش دهند زیرا YouTube دارای جامعه بیشتری از وبلاگ نویسان و مخاطبان است.

به گفته كوری ، كنجكاو بودن در مورد AR به عنوان یك فناوری جدید در بین مصرف كنندگان باعث می شود تا با راهنمایی یك YouTuber قابل اعتماد كه به آنها اعتماد دارند ، زمان بیشتری را صرفاً صرفاً روی محصول صرف كنند و همین امر باعث می شود كه آنها محصول را خریداری كنند.

به عنوان بخشی از این اقدام ، YouTube با طیف وسیعی از شرکتهای تجارت الکترونیک و لوازم آرایش که از AR برای ارتقاء تجربیات مشتریان استفاده می کنند ، همکاری می کند.

استفاده از AR در صنایع مختلف رواج دارد. در اوایل ماه جاری ، همانطور که این نشریه گزارش داده است ، BMW از آمریکای شمالی فناوری های ارتباطی و کارگاهی جدیدی را معرفی کرده است که به مراکز BMW و نمایندگی های MINI در منطقه کمک می کند تا زمان تعمیر و نگهداری را کاهش دهند ، درنهایت کارایی کارگاه و بهبود رضایت مشتری را افزایش می دهد.

  انتشار : ۲۲ مرداد ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 707

برچسب های مهم

مازندران ، آمل ، آفتاب 19

آموزش اینستاگرام املاک،سایت املاک ،تور مجازی املاک، آموزش مشاوران املاک شما

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما